MasCatalunya Laura Settecase

Mitjans de Comunicació

Laura Settecase y Bon Appètit a la foscor

MAS CATALUNYA 17 de junio de 2014

Antropòloga teatral, professora de teatre, actriu i membre fundadora del Traster de les Arts Originària de Buenos Aires i assentada a Barcelona des de fa al voltant de 7 anys. Avui tenim la història d'una dona que, viatjant amb una companyia teatral, ha decidit fixar la seva residència en aquest país.

"Una altra proposta que ens ha cridat l'atenció, són els Sopars Sensorials, en què es realitzen propostes personalitzades per a diferents clients amb una localització variable."

Avui tenim la història d'una dona que, viatjant amb una companyia teatral, ha decidit fixar la seva residència en aquest país. Després d'anys de viure a Milà i París ha trobat a Barcelona un lloc en el qual se sentia ben acollida per la calidesa i qualitat de la ciutat a més d'una proposta cultural que no va passar desapercebuda des de l'inici.

Després de poc temps aquí, ha decidit participar en la fundació d'un projecte anomenat El Traster de les Arts que té ja com a part de la seva gran recorregut un seguit d'activitats i esdeveniments en els que utilitzen l'art com a mitjà de transformació, unificació i aprenentatge . Teatre, dansa, música, narracions i expressió plàstica són part de les eines que fan d'aquest propòsit una realitat.
Aquests projectes, recolzats per grans institucions, han portat un gran treball per donar-se a conèixer en un mercat que en principi no és fàcil però que a poc a poc han guanyat credibilitat i bona difusió.

Podem destacar alguns projectes com el de Mucha Dona en el que es busca la integració social de dones en situació d'exclusió social. Des de 2010 existeix aquesta veu per a les dones amb tantes històries que s'uneixen en una sola donant el millor de si mateixes en un escenari. "Es pot utilitzar el teatre com una eina per transformar vides. El teatre toca molt més quan un és el protagonista de la seva pròpia història "

També participa en iniciatives com Temps per tu (Les Corts) on es realitzen activitats lúdiques i culturals per a persones amb discapacitat donant així temps personal als seus familiars i cuidadors.
sentint CATALUNYA

Això vol dir, que es porta l'experiència del coneixement d'una zona, tema o temps específic a un viatge amb tots els sentits.

Si partim de la base que la vista ens limita el poder experimentar, en aquesta activitat es potenciaran tots els sentits per mitjà de la dramatúrgia com a principal ingredient, després tenim els sabors, olors i sons que acompanyaran la vetllada ajudant-nos a centrar-nos totalment en la història, el moment i en el lloc on es desenvolupa. Et deixem unes imatges perquè tinguis més idea!
Com ho fan?

Quan hi ha un tema o un lloc desitjat, es fa una extensa investigació del mateix, parlant amb xefs especialitzats, historiadors i totes les persones que puguin tenir coneixements destacats per aconseguir centrar-se en la història de la ciutat. No hi ha límits de convidats, cada actor tindrà assignat un petit grup de persones a les que donarà el seu total atenció i conducció dins de l'activitat ja que requereix un treball minuciós i atenció totalment personalitzada. Per això mateix, compten amb actors en diferents idiomes, dins dels quals hi ha el castellà, català, italià, francès i anglès.
Així que et recomanem que si vols conèixer a profunditat la història i gastronomia d'un lloc no dubtis a organitzar una visita amb tots els sentits que segur serà una gran experiència! Pots organitzar un sopar sensorial per als amics, per a una festa o celebració o per a un sopar o esdeveniment d'empresa, no dubtis a contactar-nos. Pots demanar preu i pressupost sense compromís i t'oferirem diferents opcions adequades a les teves necessitats.